Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

czwartek, 20 grudnia 2012

Metamorfoza Ecia111

Witajcie!
Dzisiaj wykonuję metamorfozę Ecia111.
 
 
STRÓJ :
Przed : Podoba mi się. Taki "ciężki" zestaw, z pazurem. Plus za dopasowanie makijażu do stroju. Granatowy płaszcz fajnie komponuje się z podartymi rajstopami i prześwitującym topem, który wystaje spod kurtki. Plus za krzyż.
Po : Najbardziej zadowolona jestem z butów - połączyłam szpilki z lordsamu i wyszedł mi ciekawy efekt. Strój podporządkowałam skórzanemu paskowi. Dodałam do niego czarną bluzkę i dłuższą tunikę w czarne serduszka. Na dekolt dałam duży naszyjnik.
 
 
MAKIJAŻ :
 
 
Przed : Ten makijaż jest śliczny! Bardzo mi się podoba. Dużo barw, przejścia, nie przesadzone! A na dodatek pasuje do stroju. Czego chcieć więcej? :D Gdyby to było HOT / NOT, zdecydowanie dałabym HOT :)
Po : Dopasowałam make-up do stroju. Czerń i żółć. Usta jedynie lekko pomalowałam błyszczykiem, policzki też nie są przesadnie pomalowane. Postawiłam na czarne cienie.
 
A Wy, co sądzicie? Podoba Wam się Ecia111? Lepiej przed czy po? xD 
 

4 komentarze:

  1. Świetna metamorfoza, jedna z twoich lepszych, choć efekt po również bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się za równo przed i po. Świetna metamorfoza

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacje obie śliczne, makijaż o wiele lepszy po :) Przed jest za bardzo napaćkany :P

    Karcia_dg

    OdpowiedzUsuń