Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

czwartek, 27 grudnia 2012

Stylizacja na podstawie realnej

Oto dzisiejsza stylizacja.

 
Prosta stylizacja - czarno-biała. W sumie jestem średnio zadowolona. Najbardziej podobają mi się buty, no i rajstopy, ale to akurat nie było trudne - Starplaza oferuje duży wybór rajtuz. Spódnica powinna być bardziej obcisła. Biały sweter mógłby być luźniejszy, no ale już bardziej podobnego chyba nie było. Jeśli chodzi o biżuterię, jestem w miarę zadowolona.
 
naszyjnik - GLAM'RUS, 17sd
bransoletka - RIO, 30sm
bluzka - RIO, 101sm
spódnica - PPQ, 16sd
rajstopy - VOILE, 30sm
botki - Pet a Porter, 75sm
 
Co sądzicie? :) Podoba Wam się?
 
 
Lana del Rey - Ride
 

8 komentarzy:

  1. Dosłowanie taka sama, baardzo mi się podoba.c;

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podobna i bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boska *_* + uwielbiam tą piosenkę.
    Netka__

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, śliczna stylizacja i bardzo dobrze odwzorowana :)
    + bardzo lubię Lane Del Rey :)

    Karcia_dg

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem, co to za dziewczyna. Mam ją w obserwowanych na Pingerze chyba ;)
    Super, prawie identycznie ;)

    Ubóstwiam Lanę, i tą piosenkę *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba, prosto i klasycznie, brawo!!

    ruda2121

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja:)

    Miss_Paula1247

    OdpowiedzUsuń