Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

piątek, 11 stycznia 2013

Stylizacja

Świetnie, znowu nie znalazłam stylizacji, którą mogłabym odtworzyć w stardollowej przymierzalni -.-
Trudno się mówi, wstawię Wam normalną stylizację :)

So, ułożyłam stylizację z moją ukochaną kamizelką w rudym kolorze. Oto sesja zdjęciowa, później po krótce opisze Wam outfit.

 
 
 
 
Jak już wspomniałam, głównym elementem jest ruda kamizelka. Dodałam do tego śliczną i w dodatku modną dżinsową koszulę. Pomyślałam sobie, że mogłabym wykorzystać tą złotą darmówkę-sukienkę. Połączyłam ze sobą ubrania paskiem. Lubię zakolanówki, więc wykorzystałam je w tej stylizacji. Buty to zwyłe, czarne na obcasie. Nie dodałam torebki, ponieważ żadna nie pasuje. Ogólnie jestem zadowolona ze stylizacji. Podoba mi się bardzo :)
 
Co sądzicie o stylizacji? :)
 
 
 
 
 
 

3 komentarze:

  1. bardzo mi sie podoba, sama uwielbiam to futerko :)

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna. Kupiłam to futerko, ale jeszcze go nie wykorzystałam. Chyba mnie zainspirowałaś :D

    OdpowiedzUsuń