Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

poniedziałek, 7 stycznia 2013

metamorfoza 4sweetface4


PRZED: Zestaw prosty,  bez większych wpadek modowych. Właściwie jest poprawnie, tylko nudno. Lubię lity - choć wiele osób twierdzi, iż się już przejadły - niemniej jednak tutaj chyba nie były strzałem w dziesiątkę. Chociaż sama mam ten różaniec, w większości stylizacjach jednak mnie gryzie, również tutaj nie prezentuje się najlepiej.
PO1: Sweter TRIBUTE 'Smile' można wspaniale wykorzystać w równie fantastycznych stylizacjach, niestety Twoja obszerna szafa nie była wyposażona w spódnice/spodnie pasujące tutaj lepiej od tych, które wybrałam. Platformy, torebka i okulary idealnie prezentują się z górą outfitu. Spodnie nie są do luftu, ale gdybym miała większy wybór, wybrałabym inne.
PO2: Tylko ja mam takie skojarzenie, że wyglądasz trochę jak kowbojka? Ja mam  słabość do tego stylu. Uwielbiam ciepły brąz, karmel i odcienie miodu. Do tego kracista koszula i szelki - bajka! Zapomniałabym o oksfordkach, które są wyjątkowo udaną darmówką.


 
PRZED: Szczerze mówiąc średnio podoba mi się twarz. Rysy twarzy są za ostre i sprawiają wrażenie szpiczastych, co nie kojarzy mi się najlepiej. Do tego fryzura a'la afro Marylin Monroe do której również nie jestem przekonana. Makijaż dość nijaki.
PO: Cudów nie zdziałałam, ale myślę, że to za sprawą twarzy, która mi się nie podoba. Zrobiłam delikatny makijaż oczu, bez użycia wydłużającej mascary. Usta podkreśliłam brązową szminką. Kolor włosów, to osobiście mój ulubiony, ale nie wiem, czy Tobie się spodoba.
 
 
 
Jak Wam się podoba metamorfoza? Lepiej PO, czy PRZED?

7 komentarzy:

  1. W stroju podoba mi się i przed i po. W makijażu tylko Po

    OdpowiedzUsuń
  2. Lepiej PO. Ale w PO2 nie jestem przekonana co do tego stroju.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam mieszane uczucia, nie podoba mi się przed, ani po mnie również nie zachwyca. Makijaż mogłaś wykonać intensywniejszy, podkreślić policzki.

    Angela22Pink

    OdpowiedzUsuń
  4. W przed jak by zmieniła spodnie i buty to by było lepiej ;)

    extra.gwiazda1

    OdpowiedzUsuń
  5. Nienawidzę tych wąskich ust -.- Bardzo podoba mi się 'PO2'

    Hermionapotter3

    OdpowiedzUsuń