Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

czwartek, 31 stycznia 2013

metamorfoza Funny...

 
PRZED: Nie jest źle, w sumie nawet mi się podoba, chociaż brakuje mi... tego czegoś. Jakiejś kreatywności, dodatków, pomysłu. Banalnie, ale zarazem dziewczęco i słodko, mimo wszystko jestem na TAK!
 
PO: Cóż... z dodatkami u Ciebie, jak na lekarstwo - niestety - bo stworzyłabym coś znacznie lepszego. Ciuszków troszeczkę małych i cięzko je skompletować. Zestaw, jaki dla Ciebie wybrałam całkiem mi odpowiada, chociaż nie czuję się do końca spełniona w roli Trinny/Sussany. Najtwardszym orzechem do zgryzienia była sprawa torebki. Jak widzisz zupełnie z niej zrezygnowałam, co przypisuje sobie raczej na minus.
 
 
 
PRZED: Szczerze mówiąc, twarz do mnie nie przemawia. Przede wszystkim odrzucają mnie te dzicinne kolczyki ze sklepu, który zwykle omijam szerokim łukiem oraz źle rozmieszczone elementy twarzy. Makijaż mógłby być, gdyby nie te wcześniejsze kwestie.
 
PO: Pozbyłam się tych koszmarnych kolczyków, twarz nieco zredukowałam no i upięłam Ci włosy. Weług mnie o niebo lepiej! Jestem bardzo zadowolona!
 
Jak Wam się podoba metamorfoza? Lepiej przed- czy po-?
 
 
 
 
 

2 komentarze:

  1. Co do ocen to się w 100 % zgadzam, tylko przy "po" chyba dałaś odrobinę za wysoko usta. Wszystko fajnie, lepiej po. Jedyna uwaga to te dziwne czarne piksele prze nodze doll. Przez to wygląda to nieestetycznie i trochę "pobrzydźa" stylizację.
    TheSonka

    OdpowiedzUsuń