Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

czwartek, 24 stycznia 2013

Metamorfoza

Hej.
Dzisiaj wykonuje metamorfozę MissGirls150.

STRÓJ:
Przed : Podoba mi się ten strój, aczkolwiek zmieniłabym torebkę i blazer. Podobają mi się te spodnie - ładny kolor i ciekawy fason. Ładnie wyglądają z topem i butami, no ale właśnie coś mi nie odpowiada w torebce. Ogólnie jestem fanką tego blazera, acz jego krój jakoś gryzie mi się ze spodniami.
Po : Uwielbiam baskinkę! Dlatego musiałam ułożyć z nią outfit. Jestem zadowolona. Bardzo lubię ten top, więc również wykorzystałam go w stylizacji. Te dwa elementy połączyłam wąskim paseczkiem. Długo nie mogłam znaleźć odpowiednich butów. W końcu postanowiłam użyć zwykłych szpilek w jasnym kolorze.

MAKIJAŻ :
Przed: Lepiej niż po :) Nie jestem zadowolona, nie potrafię malować tych oczu :D Ale o tym później. O tym, że nie lubię robionych włosów już wiecie, aczkolwiek tutaj ładnie komponują się z make-up'em. Ładnie.
Po: Aj, aj. Pomalowałam oczy jedynie białym cieniem i rzęsy. Usta pomalowałam na czerwono, włosy przefarbowałam na czarne. Zastanawiam się, czy nie jest za wulgarnie..

Co sądzicie? Lepiej przed czy po? Podoba Wam się? :)

******
400 post! :) Z komentarzy wylosuje osobę, która wygra 400sm :)

4 komentarze:

  1. Śliczna metka, przed jak i po



    Angelika33344

    OdpowiedzUsuń
  2. po bardziej mi sie podoba w stroju, ale makijaz lepszy przed

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Julią7373. Makijaż nie wyszedł ci za dobrze, przed jest lepszy, ale strój zrobiłaś fajny :D


    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń