Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

poniedziałek, 21 stycznia 2013

metamorfoza Szejli_xD


PRZED: Za największy minus uważam fryzurę, jednakże ta uwaga dotyczy raczej twarzy, niżeli ubioru. Co do stylizacji, mam mieszane uczucia. Pod względem walorów kolorystycznych jest dobrze, ogólnie wszystko do siebie pasuje, poza krojem spódnicy. Jest rozkloszowana i dziwnie współgra z koszulą, ponieważ Cię poszerza.
PO: Jestem zadowolona ze stylizacji. Bardzo podoba mi się ta spódniczka, właśnie w takim zestawieniu z czarnymi platformami i modnie zawiązaną koszulą. Mogłabym dodać też jakiś wisiorek, ale i bez niego jest okej, poza tym żaden mi nie odpowiadał.

 
PRZED: Do makijażu nie mogę się przyczepić - podoba mi się. Fluroscencyjne kolory idealnie podkreślają oczy, dodając Ci charakteru i zadziorności. Niestety nie podoba mi się fryzura i usta.
PO: Przede wszystkim zmieniłam włosy na ciemniejsze i dłuższe. Makijaż pomogła mi wykonać NajlepszaVera - nasza bloga mistrzyniu mejkapu. W tej odsłonie wyglądasz świeżo, nieco poważniej i kobieco.
 
 
Podoba Wam się metamorfoza?

6 komentarzy:

  1. Hmm.. Wszystkie PRZED nie są złe.. :) PRZED

    OdpowiedzUsuń
  2. stylizacja przed nie taka zla, a makijaz podoba mi sie bardzo. Ogolnie gdybym miala wybierac miedzy przed i po wybor bylby trudny...

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  3. W stroju troszkę bardziej podoba mi się Po ale nie jest źle. Makijaż podoba mi się i przed i po.



    Netka__

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż ładny przed i po, ale co do stylizacji miałabym trochę problemów z wyborem najładniejszej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się makijaż PO :-)

    OdpowiedzUsuń