Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

środa, 30 stycznia 2013

Hot or Not

 
 


MeLolitka
 
lili94Saphire: Bardzo podoba mi się stylizacja, jej najmocniejszym punktem jest zdecydowanie ta habrowa spódnica, która świetnie współgra z beżową kopertówką. Kolor włosów i dodatki są świetnie dopasowane do całości outfitu. Nie widzę w Twojej stylizacji większych wpadek, może ja zrezygnowałabym z srebrnego paska, ale to tylko takie moje małe nieistotne niuanse. HOT.
NajlepszaVera: Dlaczego mam taki charakter, że zawsze zaczynam od minusów? :] Zrobię wyjątek. Zgadzam się z lili, co do spódnicy, która jest naprawdę w porządku. Jednak uczepię się paska i kopertówki. Kopertówka jakoś źle komponuje mi się z bluzką, a pasek nie pasuje. Outfit wydaje mi się ciężki. Nie jest może najgorszy, jednakże niestety NOT.
wiciulka1998: Niby wszystko jest dobrze, ale chyba nie jest do końca dobrze. Naszyjnik jest jakoś krzywo nałożony, albo przynajmniej ja tak widzę, a bransoletka powinna znajdować się tylko na jednej ręce, bo na górze jest już pełno. Nie jestem specjalną fanką tej torebki, ale tutaj jakoś się wpasowała, świetnie współgra z butami. Z czystym sumieniem HOT.

MistAsh29634

lili94Saphire: Stylizacja ma w sobie potencjał, ale niestety nie jest doskonała. Szczerze mówiąc nie jestem do końca przekonana co do ubrań, które wybrałaś. Jedynce, co mi się podoba to spodnie rurki. Stylizacja wydaje mi się mdła, trochę nudnawa i zwyczajna. Najbardziej podoba mi się kolor włosów, który nieco ożywia Twój wizerunek. Niestety dość mocne NOT.
NajlepszaVera: Cóż... Od czego by tu zacząć? Znowu zacznę od plusów, aby nie być wredną :) Rurki są ładne, jestem fanką spodni ze Stardesign. Lubię oksfordki, ale nie sądzę, aby były dobrze dobrane do tej stylizacji. Nie cierpię większości darmówek, więc ta kurtka nie jest wyjątkiem. Ogółem - nie najlepszy outfit, więc leci kolejne NOT.
wiciulka1998: Spodobało mi się połączenie bluzki, torebki, okularów i butów. Wywaliłabym całkiem tą kurtkę i zamiast tego dała jakąś marynarkę, w kolorze czarnym lub białym. Spodnie zamieniłabym na takie w kolorze… jakby to powiedzieć… sadzy i byłoby idealnie. Jak dla mnie tutaj jeszcze wpasuje się świetnie jakiś kapelutek. HOT/NOT.

modelka-lili

lili94Saphire: Najmocniejszym ogniwem Twej stylizacji są jeszcze cieplutkie legginsy z Antidote, które fajnie wyglądają z platformami hb sprzed kilku miesięcy. Nie jestem do końca przekonana, co do żakietu, wiadomo, że blazer Elle wyglądałby lepiej, ale sama go nie posiadam, więc rozumiem, że wykorzystanie go w stylizacji to tylko pobożne życzenie większości z nas. Słabe HOT, ale HOT.
NajlepszaVera:  No więc... Nie uważam, żeby stylizacja była zła, aczkolwiek jest bardzo zwyczajna, trochę banalna. Wszystko jest kolorystycznie dobrze, wybrałaś bezpieczną czerń-biel. Mnie się podobają te legginsy. Albo spodnie :D Taka stylizacja średnia, ale ogólnie dobra. HOT/NOT.
wiciulka1998: Wszem i wobec wiadomo, że wzorki przeważnie okropnie poszerzają nogi. W tym przypadku też się to dzieje. Połączenie ubrań jest bardzo fajne, może z wyjątkiem tej dżokejowskiej marynarki, której nie wiem czemu, ale szczerze nienawidzę i nie urzekła mnie jeszcze w żadnej stylizacji. Ogólnie jest spoko, ale strasznie zwyczajnie. Przydałby się jakiś akcent kolorystyczny. Mimo to zasługujesz na HOT.

6 komentarzy:

  1. zawsze wypadnę jak głupek xD to nie jest moja najlepsza stylizacja w ostatnim czasie
    dzięki za ocenę :)

    MistAsh29634
    mist-ash.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spoko, tez ostatnio nie mam weny, moja nie wiem, czy by na HOT zasłużyła :)

      Usuń
  2. Pierwsz tylizacja zdecydowanie najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza stylizacja najlepsza, co do wszystkich opisów zgadzam się całkowicie!
    TheSonka

    OdpowiedzUsuń
  4. 1 stylizacja jest najładniejsza w innych stylizacjach zgadzam się z wami :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się nie spodobała żadna z tych stylizacji.

    OdpowiedzUsuń