Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

środa, 23 stycznia 2013

HOT or NOT


extra.gwiazda1

lili94Saphire: Well, stylizacja wydaje się być w miarę OK. To znaczy coś mi w niej nie gra, zastanawia mnie co (?). Sądzę, że po prostu nadzbyt wiele razy widziałam łudząco podobne i zwyczajnie mnie takowa nie urzeka. Najsłabszym ogniwem są tutaj na pewno buty, które nie pasują. Mój werdykt to naciągane HOT.
NajlepszaVera: Podobnie jak u lili, coś mi nie gra, ale również nie wiem co konkretnie. Chyba najbardziej zniechęca mnie twarz - oczy zdecydowanie za wysoko. Nie podobają mi się buty, jakoś nie komponują się dobrze z tą stylizacją. Zmieniłabym torebkę. Naciągane HOT.
wiciulka1998: Jak patrzę na tę stylizację mam takie trochę deja vu. Przejadło mi się już te futro z Archive. Ogólnie nawet mi się podoba, ale największym minusem jest nieco rozciągnięta twarz, która psuje cały efekt, przysunęłabym elementy twarzy bardziej do siebie, a jako fryzurę dała jakiś upięty koczek. Zmieniłabym buty na takie w kolorze nude albo pod kolor futra. Pomimo twarzy, która mnie bardzo zniechęca, HOT.


szecherezada5

lili94Saphire: Stylizacja lepsza od poprzedniej, gdyż wydaje mi się niebanalna. Nie jest może powalająca, ale na pewno ma duży potencjał i jest przemyślana. Z niczym nie przedobrzyłaś i w tym przypadku prostota jest największym atutem. HOT.
NajlepszaVera: Nie podoba mi się. Ten płaszczyk mi nie odpowiada, dla mnie ma taki trochę fason-worek. Oprócz tego, faktycznie, nie ma jakiś kolorystycznych wpadek. Jednakże ja nie jestem fanką tego outfitu, więc niestety NOT.  
wiciulka1998: Kocham szpilki, kapelutek i te płaszcz. Twarz ma charakter, co dpełnia całą stylizację. Szkoda, że trochę krzywo nałożyłaś szpilki. Mimo tego, że jest naprawdę fajnie, tak mi tu jakoś łyso. Przydałaby się jakaś biżuteria. Mimo to zasługujez na HOT.


wikipet201

lili94Saphire: Niestety ta stylizacja zupełnie do mnie nie przemawia. Największym minusem jest ogromna, nieco kiczowata i sprawiająca wrażenie spłowiałej - torba. NOT.
NajlepszaVera: No cóż.. Od czego by tu zacząć? Rzeczywiście, torba jest największym minusem. Bluzka, której zresztą krój mi się nie podoba, źle jest nałożona na spodnie. Buty również do mnie nie przemawiają. Twarzyczka również nie zachęca. NOT.
wiciulka1998: Nie, nie i jeszcze raz nie dla tej stylizacji. Pierwsza wada? Niechlujnie nałożone ubrania. Druga wada? Nie mająca się nijak do tej stylizacji torba, która powinna być używana raczej w bardziej odważnych stylizacjach, jeśli już, bo jak dla mnie jest po prostu brzydka. Nie będę się tutaj wypowiadać co do koloru skóry, bo wyglądasz trochę jakbyś miała żółtaczkę. To jeszcze bardziej psuje ogólną estetyczność tej stylizejszyn. Niestety, ale jak dla mnie bardzo słabe NOT.



Co sądzicie o artykule? Jakie Wy przyznalibyście noty?

3 komentarze:

  1. Mnie niestety nie urzekła żadna z tych stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dałabym pierwszej NOT
    Srodkowej HOT
    A ostatniej NOT

    wannessa8989

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie hot/not dla pierwszych dwoch i not dla ostatniej...

    julia7373

    OdpowiedzUsuń