Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

sobota, 5 stycznia 2013

Pół-finalistki Miss MyStyle-MyStardoll Blog 2012

Okej, zamieszczam 10 pół-finalistek Miss MyStyle-MyStardoll Blog 2012.
Głosujcie, która z nich powinna przejść dalej. Sama wybiorę, ale chciałabym znać Wasze opinie :)
Oto pół-finalistki, czyli (od lewej) : A.n.k.s.a., AvrilRamona, dosia11,  kiss_my_lips., MissMartyna181, nataliab11, superstar7722, szecherezada5, TheSonka, wazka-julia




Kto powinnien przejść dalej? Na kogo głosujecie? :)

13 komentarzy:

  1. ale jak to jest tylko 1 część czy bd jeszcze druga??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będzie drugi etap, przejdzie do niego 5 dziewczyn, a potem już wybiorę trzy miejsca:)

      Usuń
    2. czyli ja nie przeszłam

      Usuń
  2. Szkoda, że mi kapelusik zdjęłaś bo teraz to dziwnie wygląda. Głosuje na szeherezadas

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo jak miło, że chociaż do pierwszej dziesiątki się załapałam :)
    Ja oddaję głos na AvrilRamona13 ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. yay,przeszłam!O.o
    głosuję na secherezada5 :3

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda że nie przeszłam :( no ale trudno. Ja głosuję na TheSonka.
    A i gratulacje dziewczyny :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie spodziewałam się, że twój przejdę dalej. Swój głos oddaje na dosia11.

    OdpowiedzUsuń
  7. ehhh.. nie przeszlam, straszenie mi smutno.. oddaje swoj glos za nataliab11

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm.. Ja oddaje swój głos na szecherezada5

    Netka__

    OdpowiedzUsuń