Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

wtorek, 1 stycznia 2013

Hot or Not; Makijaże

Dzisiaj udział w zabawie biorą : risen i daria8883.

risen
 
Z jednej strony - nawalony make-up, za dużo wszystkiego, za mocno, - ale z drugiej strony - ładnie, oryginalnie i z daleka daje fajny efekt. Nawiasem mówiąc, makijaż jest ciekawy. Wątpie, że to "nawalenie" wynika z bezguścia autorki, sądzę, że był to efekt zamierzony. Nie wiem co mam dać. Wygląda to w sumie ładnie. HOT/NOT, ale chyba jednak bardziej HOT.
 
daria8883
 
Nie podoba mi się. W ogóle mi się nie podoba, chyba jedyny plus to ładne włosy. Za jasne brwi, choć to najmniejszy minus. Za dużo czarno-czerwonego cienia. A największy minus to policzki. Są.. żółte.. Wygląda to bardzo dziwacznie. NOT.
A jakie jest Wasze zdanie? Hot or Not? :)

4 komentarze:

  1. Pierwszy makijaż bardzo ładny, w drugim przerażają mnie policzki. xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy jest super, drugi jakiś taki dziwny trochę.

    Miss_Paula1247

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy całkiem niezły. Drugi taki troszeczkę dziwny.

    Netka__

    OdpowiedzUsuń
  4. jakos nie przypadly mi do gustu...



    richimagine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń