Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

wtorek, 15 stycznia 2013

metamorfoza Agata.G

 
PRZED: Nie podoba mi się. Bluzka jest źle dobrana do spódnicy, pod względem fasonu. Doll wyglądo po prostu grubo. Rażącym błędem jest niechlujny dobór obuwia, jeśli już łączymy dwie pary w jedną, należy to zrobić, tak, aby nie było tego widać na pierwszy rzut oka.
PO: Nie jestem zadowolona ze stylizacji. Jest nijaka, zwyczajna i pospolita, niestety nie miałam zbyt dużego pola do popisu, gdyż miałaś bardzo niewiele ciuchów,  poza tym były to większości darmówki i ubrania, które raczej sama bym utylizowała.
 
 
PRZED: Twarz bardzo ładna! Delikatna, subtelna, niczym porcelanowa laleczka. Makijaż również mi się podoba.
PO: Wydobyłam z Ciebie pazur, chociaż ta wcześniejsza wersja też była dobra.
 
Co sądzicie o dzisiejszej metamorfozie? Lepiej przed- czy po-?
 

8 komentarzy:

  1. twarz jest przesliczna taka naturalna przed, i taka wlasnie mi sie podoba bardziej, natomiast stroj ani przed ani po mi sie nie podoba

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  2. Twarz przed i po mi sie podoba a strój bardziej po ale nie jest powalający bo ten top nie pasuje do tych wszystkich takich ciemnych rzeczy.Ja bym dała jakiś czarny lub szary a ewentualnie biały top i było by wszystko OK.

    BlowStar

    OdpowiedzUsuń
  3. udana metka ;)
    czy ja mogłabym prosić o metamorfozę ??
    ddnusia987

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli obserwujesz to tak, wejdź w zakładkę "Metamorfozy"

      Usuń
  4. Ze stylizacji to przed i po są ładne. Makijaż hmm.. ładne też przed i po, za to po jest bardziej takie 'wyzywające', takie szekszy.;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna. Podoba mi się. : ) Ubrań i kosmetyków mam mało, ponieważ rzadko wchodzę na stardoll a jak już wchodzę to tylko zobaczę co nowego i tyle. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Udana metamorfoza, zwłaszcza twarzy. Ubiór w sumie podobny, ale rozumiem sytuację, kiedy nie ma z czego zrobić czegoś lepszego ;)

    OdpowiedzUsuń