Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

wtorek, 8 stycznia 2013

Out fit

Dawno nie wstawiałam swoich stylizacji, dlatego dziś postanowiłam opublikować jedną z nich. Nie wiem czy Wam się spodoba, bo przyznaję, że trochę różni się od tych, które zazwyczaj komponuje. Ale nic. Poniżej mała sesja zdjęciowa.





szpilki - darmówka,
torebka - Voile Poppy top bag 48 sm
spódnica z baskinką - Pretty in love Commes skirt 13 sd
koszula - Denim a supply halph lauren White Knot short 7 sd
Top - B'Bizou Hot Buys garter tank, 20 sd (zakup w sb)
kapelusz - Tingelin, Windblown GAGA Hat 6 sd
 
Mnie osobiście stylizacja się podoba, ale to oczywiście rzecz gustu. Według mnie jest stylowa, bardzo elegancka i kobieca. Trochę kojarzy mi się z modą francuską, być może za sprawą tego kapelusza z wielkim rondem i rozwianym włosem w stylu Lady Gagi. Jak wiecie spódniczki z baskinką to najnowszy krzyk mody (podobnie z bluzkami z szałową falbanką), są świetne, dziewczęce i wspaniale podkreślają talię, gdyż zazwyczaj mają wysoki stan. Najlepiej komponują się z prostym topem, to zestaw bezpieczny, wskazany dla nowicujeszek w tej dziedzinie. Ja postawiłam na nieco odważniejszy look zestawiając spódnicę z wiązaną koszulą, bardziej w stylu Britney z najlepszego okresu w karierze. Kopertówka idealnie komponuje się zarówno z koszulą, jak i spódnicą. Jest niemal stworzona do tego outfitu. Top to tylko uzupełnienie, podobnie jak buty, które ubóstwiam.
 
 
Jakie są Wasze opinie na temat stylizacji? Podoba Wam się?
 



6 komentarzy:

  1. Sama słodycz, świetna stylizacja. Jestem jak najbardziej na tak.

    Angela22Pink

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah, jaka ladna modelka :D co do stylizacji jestem jak najbardziej na tak

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa stylizacja! Oby wiecej takich outfitów.

    szecherezada5

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja :3 Bardzo ciekawa, mi także kojarzy się ona z modą francuską.

    Netka__

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te białą koszulę ♥ Jest świetna.

    OdpowiedzUsuń