Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

niedziela, 13 stycznia 2013

Oceny stylizacji

Hejo, hejo :)
Jak w każde niedzielne popołudnie, macie do obejrzenia oceny stylizacji, a zaraz potem zobaczycie 5 finalistek Miss MyStyle-MyStardoll Blog 2012 :)

Oceniam dzisiaj : gabi1224 i Madi-1234.



gabi1224
Ocena ogólna: 7
Opis: Góra prezentuje się dobrze. Biała marynarka + top z ciekawym wykończeniem. Fajnie. Podoba mi się pasek. Buty pasują do stylizacji, torebka mogłaby być jaśniejsza. Chciałaś stworzyć coś oryginalnego używając tej spódnicy, ale ja nie jestem jej fanką. Ale, owszem, pasuje do tego outfitu. Nie jest to bardzo wymyślna stylizacja, ale delikatna i udana, więc moja ocena jest dosyć wysoka.
 
 
Madi-1234
 
Ocena ogólna : 7
Opis: Taka fajna, kolorowa stylizacja, jednakże pojawiło się kilka błędów. Zacznę właśnie od nich. Uważam, że powinnaś zmienić buty i kapelusik. Twoje nakrycie głowy jest z lekka kiczowate i nie pasuje do tej stylizacji, a buty mają jakiś dziwny odcień. Podoba mi się sweter, ciekawe wzorki. Kołnierzyki są ostatnim krzykiem mody, więc kołnierzyk w tym stroju jest na +. Twarz doll i nawet fryzura, za którą nie przepadam, pasuje do outfitu.
 
A Wy, co sądzicie o ocenach? :) Zgadzacie się ze mną, czy macie zupełnie inne zdanie? :>
 
 
 

8 komentarzy:

  1. dzisiejsze stylizacje nie sa takie zle :) zgadzam sie z ocenami

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza stylizacja jest ŚLICZNA ♥ Może zmieniłabym tylko marynarkę, ale i tak baaardzo mi się podoba !

    Hermionapotter3

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza jest śliczna ale zdjeła bym marynarke i dała jakąś jaśniejszą (najlepiej białą lub beżową) torebke lub kopertówke.Ale ogólnie jest bardzo łądna.A druga mi sie wogóle nie podoba.

    BlowStar

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam się z poprzedniczkami :) Pierwsza jest świetna a druga mi się nie podoba ani trochę...

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga jest trochę .. Jakby to powiedzieć. Pusta. : ) Czegoś mi tu brakuje..

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z osobami powyżej. Pierwsza b.ładna, druga niekoniecznie.

    Netka__

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Drugą stylizację oceniłabym nieco niżej, chociaż na 6. Trochę wieje w niej pustką... ;>

    OdpowiedzUsuń