Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

wtorek, 15 stycznia 2013

Nowości - cd.

Może niektórzy z Was już zauważyli, że zlikwidowałam 'Oceny apartamentów' - ta zabawa już naprawdę mi się przejadła, gdyż wiele osób zarzucało mi m.in. to, że  jestem za ostra, a ja zwyczajnie nie trafiałam na naprawdę zachwycające wnętrze, a to żadna przyjemność dawać niskie noty. W związku z powyższym środa jest pusta. Czytając wasze komentarze do posta Propozycje nowości KLIK natknęłam się na kilka interesujących propozycji. Te, które wzięłam pod uwagę zamieszczam poniżej:
 
* Stylizacja a'la gwiazda - Jak ja to widzę? Co tydzień głosowalibyście w ankiecie lub pisali pod komentarzami na jaką celebrytkę, chcielibyście się wystylizować. Pod postem zamieszczalibyście swoje zalinkowane prace, a ja, Vera i wiciulka1998 wybrałybyśmy z nich najciekawsze, które nagrodzimy stardollarami.
 
* Poradnick ds stardoll - jedna z czytelniczek podsunęła nam pomysł Poradnika dla osób np. początkujących na sd, choć moim zdaniem - Jak sama to zauważyłaś - nadal wiele osób nie potrafi dopasować ust i oczu oraz źle dobiera karnacje, włosy itd. Jak ja to widzę? Co tydzień redagowałabym takowy poradnik dotyczące różnych sfer życia na sd, także ubioru, apartamentu itd.
 
A teraz jeszcze kilka moich propozycji:
 
* HOT OR NOT - myślałam nad zniesieniem H'r'n - makijaży na rzecz tradycyjnego. Jak ja to widzę? Co tydzień ja, Vera, wiciulka oceniałybyśmy 4-3 dollki, przyznając im noty HOT or NOT oczywiście z uzasadnieniem.
 
* Myślałam nad jeszcze jednym Poradnikiem tematycznym, np. co jakiś czas brałabym na tapetę jakiś kolor, wzór, fason, styl i pokazywałabym przykładowe stylizacje.
 
 
Oczywiście nadal zamierzam organizować LOTERIE i MK, mogę Wam obiecać, ze szykuje się na blogu wielka impreza z okazji 500 obserwatorów! Mnósto niespodzianek, zgadywanek itd!
 
Napiszcie w komentarzach, które propozycje najbardziej Wam sie podobają, albo jesli jeszcze macie, jakieś propozycje śmiało dajcie znać!
 
;*

EDIT: W tym tygodniu z postami może być różnie, gdyż wyczerpałyśmy z Verą transfer :D a mamy limitowany internet, dlatego możemy korzystać jedynie u cioci, albo na WiFi. Mamy nadzieje, ze wszystko będzie jak trzeba, ale wolimy uprzedzić w razie, gdyby nie udało nam sie napisać postów w terminie.

10 komentarzy:

  1. Na żadnym blogu nie widziałam jeszcze: stylizacja a'la gwiazda,mysle że to swietny pomysł na konkurs ;3

    misa_aman

    OdpowiedzUsuń
  2. mi sie zmiany podobaja ;)

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyczerpany limit? Szczerze współczuję. Ile czasu musicie cierpieć takie katusze? Raz nie miałam neta przez miesiąc. Czysta katorga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pożyczyłam od chrzestnej bezprzewodowy :) ale tylko dzisiaj narazie. 20 wchodzi nowy transfer,czyli 5 dni:(

      Usuń
    2. Skąd ja znam limitowany Internet... :D U mnie jeszcze 10 dni i od nowa xD

      Usuń
  4. Stylizacja a'la gwazda mi sie podoba i widiałam już na jednym blogu taki konkurs.A co do pomysłów mam pomysł żeby dodać dział "praktyczne i nie praktyczne" czyli że wybierasz np.: 10 przedmiotów ubrania kosmetyki itp. i oceniasz czy przydatne czy nie oraz podajesz powód dlaczego jest tak.Mam nadziej że pojawi sie tak dział i być może pomoże to nowym stardollowiczom przy zakupie ubrań kosmetyków itp. ;) Mam jeszcze wiele pomysłów ale długo by o tym pisać a napisałam o tym bo szczegulnie mi sie podoba.

    BlowStar

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie propozycje mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie stylizacje są naprawdę fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja a'la gwiazda to super pomysł, fajny pomysł ma także BlowStar :>

    OdpowiedzUsuń