Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

piątek, 11 stycznia 2013

Metamorfoza imcrazylady

Troszkę opóźniona, ale jest :) Z racji, w środę wstawiłam zaległy post, pomyliły mi się dni tygodnia, myślałam, że wczoraj była środa.

Metamorfoza imcrazylady.


STRÓJ :

Przed:  Nie lubię zimowych outfitów na stardoll. Kurtka jest wielka, największym jej minusem jest wielkie futerko. Ta bransoletka nachodzi na kurtkę. Wisiorek, sweter i dżinsy ładnie się razem prezentuje. Buty też są nawet, nawet. Na Twoim miejscu zdjęłabym kurtkę, bo troszeczkę dziwnie komponuje się z torbą. Ogólnie strój nie jest zły.
Po: Miałaś mnóstwo ubrań, aczkolwiek niestety mało ładnych lub mało praktycznych. Zrobiłam trochę banalny outfit, nie jakiś wybitny, ale lepiej zrobić w miarę prosty strój, aniżeli outfit z nieudanych darmówek. Sama kupiłam to futerko, kiedy tylko pojawiło się w Starplazie, więc z chęcią wykorzystałam je w stylizacji. Dodałam lubiany przeze mnie top w kwatki, wąski pasek i dużą kopertówkę. Miałaś wiele dodatków, acz mało butów, więc z obuwia nie jestem szczególnie zadowolona.
 
 
MAKIJAŻ:
 
Przed : Nie lubię tych okularów, nachodzą na włosy. Te włosy mają bardzo jaskrawy kolor, mogłaś postawić na bardziej stonowany kolor. Okulary zasłaniają makijaż, więc nie wiem jak to mniej więcej wygląda.
Po: Pomalowałam oczy błekitnym, czarnym i różowym cieniem, usta zostawiłam jasne. Lekko pomalowałam policzki. Ogólnie masz odsyć ładną doll. Włosy zmieniłam na ciemniejsze i ustawiłam koczek.
 
Co sądzicie o metamorfozie? Lepiej przed czy po? :D
 
 

3 komentarze:

  1. fajna metka, lepiej po, choc przed nie jest zbyt tragicznie

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  2. ubranie lepiej przed bo po kolory do siebie nie pasują, a makijaż lepiej po ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna metamorfoza. Zdecydowanie lepiej po

    Miss_Paula1247

    OdpowiedzUsuń