Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

środa, 27 czerwca 2012

Talenty

Dzisiejszą bohaterką naszego cyklu "Talenty" jest Polka - Dominnika14. Może niektórym z Was nie jest obcy ten nick, bowiem dziewczyna jest naprawdę bardzo utalentowana i pewnie już gdzieś o niej słyszeliście. Jeśli nie, postaram się nieco przybliżyć jej sylwetkę.




Dominnika14 ma ładną doll, jej styl też jest bez zarzutu. Miała kilka zdjęć, ale wybrałam te, w moim odczuciu najkorzystniejsze. Ale to nie jej wygląd będzie tematem tego artykułu, lecz wystrój apartamentu.







Jak widzicie prawie we wszystkich pokojach liczba elementów przekracza 100 elementów. Od jakiegoś czasu, sama pałam się wystrojem apartamentów i staram się, aby moje "skromne pokoje" były jak najładniejsze, ale w żadnym nie mam więcej niż 100 elementów. Zazwyczaj nie przepadam za remontowaniem pokoi, tak aby przedstawiały ogrody, jednakże te zaaranżowane przez Dominnikę są po prostu bajeczne! Pokój nr. 1 z basenem jest genialny! Pokój nr. 3 także jest fantastyczny. Badzo podobają mi się te krzywe kolumny i piękny pejzaż za oknami. Olśniewa pokój nr. 5 w którym dominują delikatne kolory, tonacja łagodnego fioletu z szarością i bielą. Coś wspaniałego!

Jakie są Wasze wrażenia? Który pokój najbardziej Wam się podoba? Komentujcie :)








5 komentarzy:

  1. Jestem w szoku , ile SD wydała i ile to jest pracy . To jest wielki talent i przede wszystkim wysiłek .

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi sie podoba ja w życiu nie potrafilabym zrobic takiego apartamentu jestem pelna podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam ją, także mnie to zadziwiło i tak jak DamWer9193 nie potrafiłabym zrobić takiego apartamentu. Blog bardzo fajny, dziękuję że mnie zaprosiłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super apartament! to po prostu cudo!

    OdpowiedzUsuń