Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

czwartek, 28 czerwca 2012

Makijaż - Krok po kroku + Stylizacja

Dzisiaj oprócz tutorialu, wstawię tu moją stylizację, pod którą wykonywałam makijaż :]




W skrócie opisze stylizacje.
Zatem zacznę od bluzki, a raczej bluzek. HB z Bonjour Bizou zakupiłam na Bazaarze. Cena była nie za wysoka, średnia. Uwielbiam tą bluzkę. Jest bardzo praktyczna i pasuje do wielu rzeczy,stylizacji. Prosty top z Killah często zakładam pod nią, co moim zdaniem wygląda dobrze.
Darmówka - branzoletka jest moim ulubionym dodatkiem. Nie mam pojęcia co w niej jest takiego, że ją tak uwielbiam. Po prostu jest srebrna i nie rzucająca się w oczy. Idealne dopełnienie każdej stylizacji.
Spodnie z Stardesing bardzo lubię. Zaprojektowałam już kilka kolorów na potrzeby stylizacji. Są świetne! Idealnie dopasoane, świetnie leżą na dolce. Te mają wyjątkowo udany, miętowy kolor.
Botki HB są świetne! Jest to chyba jeden z najlepszych Hot Buys'ów. Były dosyć tanie. Są czarne, dzięki czemu pasują do prawie każdego koloru, ponadto są dobrze wykonane, bardzo starannie. Must have!
Na koniec zostawiam kurtkę z Philosophy. Kupiłam ją na Bazaarze za 99sd. Moim zdaniem jest przydatna i śliczna. Już od jakiegoś czasu poszukiwałam ją. Cena - no cóż, ciuszek był dosyć dawno, więc może nie jest zła?
Co sądzicie o stylizacji?

buty - Fallen Angel, 12sd
spodnie - Stardesing, 10sd
branzoletka - Mortal Kiss, 0sd
bluzka - Killah, 10sd
bluzka hb - Bonjour Bizou, 42sd (w moim przypadku, na bazaarze mogą być tańsze i droższe)
kurtka - Philosophy, 99sd (podobnie jak z bluzką hb, ceny różne)

A teraz makijaż, który dopasowałam do stylizacji :

Potrzeba : tusz pogrubiający DOT, cień DOT w kolorze ciemnej mięty, niebieski cień DOT, brązowy cień DOT, biały cień DOT





1. Na początek, jak zawsze malujemy rzęsy pogrubiającym tuszem.








2. Malujemy powieki cieniem w kolorze ciemnej mięty DOT.








3. Dodajemy błękitny cień.










4. By wyrównać makijaż oczu, dodajemy biały cień w kąciku oka i na dolnej powiece.






5. Dodajemy brązowy cień z DOT.






6. Zmieniłam kolor ust, gdyż nie wiedziałam jakiej użyć szminki :)


Oto efekt końcowy :








Co myślicie o dzisiejszej stylizacji i tutorialu? :D

4 komentarze:

  1. Świetna stylizacja , Juz szukam takiej kurtki ! A makijaż jest bardzo dokłądny i staranny , Swietne kolory ! ;d
    Spróbuje zrobic ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Także uwielbiam tą bransoletkę, stylizacja udana, makijaż także piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja okropna, nic do siebie w ogóle nie pasuje,a make-up krzywy i niedopracowany.

    OdpowiedzUsuń