Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

piątek, 29 czerwca 2012

Przegląd Starplazy

Cześć wszystkim.
Wszyscy pewnie jesteście dzisiaj w szampańskich humorach po rozpoczęciu wakacji.
Jest dzisiaj piątek, więc nadszedł czas na cotygodniowy przegląd Starplazy :)


Dzisiaj biorę pod lupę kolor biały. Ubrania dzielone są na sześć kategorii : kurtki, topy, sukienki, spódnice lub spodnie, buty i torebki.


Więc zaczynamy!


Kurtki i płaszcze:






1. Dokładnie nie wiem, czy to kamizelka, czy może jakiś szal, ale znajduje się w wyszukiwarce w Starplazie po wybraniu "płaszcze", tak więc znalazło miejsce w dzisiejszym artykule. Moim zdaniem jest przydatne. Tanie, ładne.. Może uzupełniać wiele stylizacji. Fallen Angel, 50sm


2. Bardzo udany ciuch z Miss Sixty. Prosty, lekko prześwitujący i pasujący do wielu rzeczy ciuch. Sama mam go w swojej szafie oraz uważam, iż przyda się w każdej. Miss Sixty, 22sd


3. Bardzo ładna narzutka. Niestety nie zakupiłam jej gdy miałam sd, aczkolwiek bardzo tego żałuje. Jest doprawdy śliczna! Rivera, 14sd


4. Nie mam pojęcia co to jest. Naprawdę. Ale wiem, że jest to coś interesującego i ciekawego. Może dopełnić wiele stylizacji. RIO, 104sm


5. Dosyć drogie ubranie, jednakże naprawdę ładne. Ten płaszcz wpadł mi w oko gdy tylko pojawił się w Starplazie i była to nieliczna rzecz z tej kolekcji, która mi się podobała. Miss Sixty, 27sd


Topy:








1. Śliczniutki top. Pasuje do wielu spódnic z wysokim stanem. Naprawdę ładny. Pretty in Love, 9sd


2. Kolejna bardzo udana bluzka do spódnic z wyższym stanem. Podobają mi się te malutkie guziczki z przodu. Kolejny must have z Pretty in Love,  68 sm.


3. Już dawno ją kupiłam. Nie wiem co mnie w niej urzekło. Może ten uroczy kołnierzyk? Przydatna do wielu stylizacji retro. Windows of the World, 72sm


4. Ogólnie nie jestem fanką topów z rzucającymi się w oczy nadrukami, jednakże to naprawdę ładna bluzka. Jeszcze te lekko bufiaste rękawki dodają uroku. Killah, 14sd


5. Nową kolekcją jestem naprawdę zachwycona, patrząc choćby na ten top czy narzutkę powyżej. Na t-shircie jest jakiś kot (?). Rivera, 14sd


Sukienki:






1. Uroczo i słodko. Dla niektórych może trochę kicz, ale jak dla mnie te piórka dodają całgo uroku tej sukience. Windows of the World, 14sd


2. Sukienka jest.. po prostu ładna. Nawet nie wiem co w niej jest takiego. Po prostu. Evil Panda, 15sd


3. Sukienka z nadrukiem sukienki. Ciekawie. Bardzo udana i słodka rzecz. Killah, 22sd


4. Podoba mi się krój. Sukienka jakby w stylu retro. Bardzo fajne marszczenia. Windows of the World, 14sd


5. Urocza, dziewczęca, wiosenna i letnia. Takie epitety najlepiej opisują tą sukienkę. Śliczna. Pretty in Love, 15sd.


Spódnice lub spodnie:






1. Ciekawy krój, fajne paseczki i wywinięte nogawki. Bardzo udane spodnie.Jedyne udane długie spodnie białe. Evil Panda, 13sd


2. Kolejna porcja pasków. Bardzo ładne szorty. PPQ, 22sd


3. Spódnica jest prosta i ładna. Przyda się do wielu stylizacji. PPQ, 22sd


4. Fajna, letnia spódnia w kolorze turkusowo-białym. Radzę szybko kupić, ponieważ Tribute mogą wycofać w każdej chwili. Nicholas Kirkwood Tribute, 16sd


5. Trochę długa spódnica wykonana tak jakby z koronki. Lekka, przewiewna i urocza. Pretty in Love, 12sd


Buty:




1. Fajne botki z odkrytym palcem. Bardzo ładne. Miss Sixty, 9sd


2. Delikatne, białe buty są bardzo przydatne do lekkich stylizacji lub do takich w pastelowych barwach. Pretty in Love, 4sd


3. Ładne buty. Na tym screenie nie widać dokładnie pasków w tych butach, gdyż w przebieralni jest takie, a nie inne tło. Decades, 5sd


4. Kolejne przydatne buty. Ogólnie są odkryte, wykonane jedynie z paseczków. RIO, 4sd


5. Botki z odkrytymi palcami. Ładne, naprawdę. Szkoda, ze ich jeszcze nie kupiłam. Miss Sixty, 16sd




Torebki:












1. Chyba jedna z najładniejszych torebek ze Starplazy. Naprawdę śliczna. Coco Chanel Tribute, 11sd


2. Prosta, ładna torebka na łańcuszku. Już ją zakupiłam, ponieważ jest ładna i tania :D RIO, 54 sm


3. Ładna torebka. Nie jest za duża, ale nie jest też kopertówką. Pretty in Love, 5sd


4. Fajna torebka. Nie wiem co o niej napisać. Podoba mi się to, iż jest pod skosem. Decades, 54sm


5. Mała, srebrna torebeczka. Bardzo fajna. Nie kopertówka, a jednak mała. I na dodatek tania. RIO, 4sd




Co myślicie? :]


Wreszce skończyłam. Przygotowanie tego posta zajmuje kilka godzin i kilka dni. Naprawdę :D





2 komentarze:

  1. Na pewno kupie 1 kamizelkę . Kilka par botów oraz 1 i 3 bluzke . pokusze się tez o jakąś torebkę.
    Artykuł bardzo fajny i ciekawy , liczę na wiecej takich.

    OdpowiedzUsuń