Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

wtorek, 26 czerwca 2012

Jean Paul GAULTIER TRIBUTE

Dziś do Starplazy doszło już czwarte TRIBUTE. Według mnie jest ono najbardziej udane, zaraz po Nicolasie Kirkwoodzie.






Nie wiem jak Wam, ale do mnie ta reklama, jak najbardziej przemawia. Jest pomysłowa, dolki są ładne, a to ostatnio rzadkie zjawisko w spoilerach i zdjęciach promocyjnych. Ciuchy prezentują się świetnie, podobnie jak młodzieżowe, bardzo awangardowe tło. Extra!



Ta czarna, przyduża kapoka na środkowym manekinie jest wspaniała! Już nie mogę się doczekać, kiedy będzie mnie na nią stać. Na pewno skuszę się także na te dwie torebki i różowy hm... top?


Większość z tych kompozycji tragiła w mój gust. To bardzo udana kolekcja, kolorystyka nie jest zbyt intensywna, nie mniej jednak nie dominują ciemno-szare barwy, które czyniłby ją z kolei monotonną. Sklep jest fantastyczny i na pewno zrobię w nim zakupy.

Aby formalności stało się zadość...

Ceny wahają się od 6sd - głównie kolczyki i inna biżuteria - do 24 sd. Nie są więc zbyt wygórowane.

Skusicie się na zakup?

6 komentarzy:

  1. Nie wiem, może kupię coś z tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam chyba 4 rzeczy.. są śliczne!
    Domi_88

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi sie ten sklep podoba ! Kupilam juz kilka rzeczy i nadal zbieram ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. ja raczej nic nie kupie bo nie mam kasy ;/ a bardzo podobaja mi sie niektore rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja także kupiła bym coś z tej jak napisałaś "udanej" kolekcji, ale nie mam stardollarów :/

    OdpowiedzUsuń