Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

wtorek, 19 czerwca 2012

Stylizacja

Dzisiaj dodaję moją pierwszą stylizacje.


W mojej stylizacji większość ubrań pochodzi ze sklepu Voile.
Pastelowy, różowy sweter, który wykorzystałam w tej stylizacji urzekł mnie odkąd pojawił sie w Starplazie, jednak pamiętam, że owego czasu nie miałam SD na jego zakup.
Tą torebkę uważam za śliczną. Trafiła do mojej szafy już w dniu, w którym się pojawiła i została Wyborem Dnia. Pasuje do wielu stylizacji, nie tylko różowych.
Gdy wreszcie miałam Stardolary na zakup uroczego sweterka, kombinowałam jaką stylizacje z nim ułożyć. Tak więc, weszłam w Starplaze i wyszukiwarkę ubrań i zaznaczyłam opcje "buty". Nie wiem, jak można najpierw dobierac buty, jednakże tak właśnie zrobiłam. To absolutny must have ! Buciki pasują głównie do letnich stylizacji w pastelowych barach, ale nie tylko.
Szukając następnych elementów stylizacji, włączałam przeróżne sklepy, w tym Other World, którego fanką nie jestem. Natrafiłam tam na tą spódnicę i od razu wiedziałam, że będzie dobrze wyglądać z tym swetrem.
Sweter jednak nie sięga do pasa, więc wpadłam na pomysł by podłożyć pod spód ten top z Killah.
Jeśli chodzi o pasek, zakupiłam ten oraz w kolorze beżowym. Oba są świetne! Nowsze kolekcje Voile są naprawdę udane.
Pasuje do tej stylizacji również inna torebka - złota, która jest równie udana jak różowa. Także zakupiłam ją niedługo po jej pojawieniu. Kolejna udana rzecz z Voile.


W stylizacji użyłam :
     - sweter z Voile
     - spódnica z Other World
     - buty z Voile
     - torebka z Pretty in Love lub z Voile
     - top z Killah
     - pasek z Voile

Co sądzicie o stylizacji?





4 komentarze:

  1. Wow! Świetny blog! Trafiłam tu przypadkiem i zostanę chyba dłużej! :) Dodaje się do obserwatorów!

    Mam nadzieję, że zaobserwujesz też mój! http://fashion-by-adrianna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne, nie ma sprawy ;) dzięki za dołączenie ;)

      Usuń
  2. Dałabym inną spódniczkę najlepiej niebieską(pasowałaby do butków). Pasek bym usunęła z tej stylizacji :) Tak to jest ładnie :) Również dodaje się do obserwatorów, ponieważ blog idzie szybko w górę! :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta stylizacja nie przypadła mi do gustu. Nic mi tutaj nie pasuje.

    Dandrusia

    OdpowiedzUsuń