Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

piątek, 22 czerwca 2012

Talenty


Dzisiaj ukaże się pierwszy post z cyklu "Talenty". W przeciwieństwie do redaktorek innych blogów nie mam zamiaru pisać tutaj o łysych wampirach z zwęglonymi policzkami i wybrakowanym uzębieniem, albowiem w takim przypadku słowo >talent< jest trochę naciągane... Niektórzy coraz częściej stawiają znak równości pomiędzy oryginalnością i brzydotą.


Wracając... Bohaterką dzisiejszego cyklu jest Portugalka o nicku Candance454. Trafiłam na nią przypadkowo, podczas codziennego "surfowania" po stardoll.



Może jej wygląd nie powala na kolana, za to apartament robi wrażenie.






Apartament jest zjawiskowy! Kocham taki styl. Niby trochę minimalizm, ale wzbogacony o roślinność i urozmaicony żywymi kolorami. Proporcje i rozmieszczenie miejsca - doskonałe. Szczególnie podoba mi się wystrój Villi (rys 1) bowiem zagospodarowanie takiej ogromnej przestrzeni to nie lada wyczyn. Bardzo przypadł mi do gustu także ten różowy pokoik (rys 3) i sypialnia (rys 4). Candance nie można odmówić kreatywności i z całą pewnością ma zmysł architektoniczny. Gromkie brawa!


Co sądzicie o dzisiejeszych Talentach? Podzielacie moje zdanie? Piszcie :)


PS.

Jeśli znacie lub słyszeliście o kimś, kto mógłby znaleźć się w tym cyklu, piszcie w mojej KG albo pod postem. Najlepsza propozycja, która po rozpatrzeniu zostanie opublikowana na łamach naszego bloga, będzie nagradzana.

5 komentarzy:

  1. Kolejny świetny artykuł. Bardzo mi się podoba apartament. Jest świetny <33

    Dandrusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowity talent

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite są te Dziewczyny . Chciałabym tak umieć ale nie mam AZ takiej wyobraźni ;d
    Ps liczę na więcej takich artykułów ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam takie dziewczyny ktore potrafia ze zwyklego apartamentu zrobic cos tak pieknego...ja niestety nie mam takiej wyobrazni

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam kogoś takiego, co prawda poszperałam troszkę ale mi się podoba : sorumsuzsorunlu to ona. Świetny artykuł :)

    OdpowiedzUsuń