Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

środa, 20 czerwca 2012

Zmiany, zmiany...

Ostatnimi czasy Admini wciąż wymyślają nowe sposoby zarabiania sm, sd i sp. Pamiętam, że jeszcze nie tak dawno temu zarabiałyśmy maksymalnie 12 sp, później SS maksymalnie 14 sp pod warunkiem, że wykonały wszystkie zadania za które otrzymuje się sm. Tym razem wpadli na wprowadzenie tzw. "osiągnięć"




Pomysł nie jest zły, ale według mnie stardoll robi się coraz bardziej skomplikowany. "Levele", a teraz to... Zmiany zachodzą zbyt diametralnie i coraz częściej mam wrażenie, że Admini chcą przekombinować.


Osiągnięcia dzielą się na kilka kategorii:


- podstawowe za które możemy zarobić maksymalnie 2 sp,
- społeczne za które możemy zarobić od 2 do 25 sp,
- projekty - do 15 sp,
- sprzedaj - do 15 sp.
- kolekcje - do 15 sp,
- konkursy, np. ncg, cg, ogranizator imprez itd. - 25 sp.


Co sądzicie o zmianie systemu przyznawania starpointsów?

5 komentarzy:

  1. Z tym mam mieszane uczucia. Ale fajnie, bo w ten sposób można zgarnąc dużo ilośc sp. :) No, ale jest ogromny minus. To pewnie jest tylko na teraz. Po jakimś czasie zgarniemy te wszystkie statuetki, a potem??

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesująco się czyta posty. A co do tej sprawy to jest nie potrzebna. Zgadzam się też z tą Panią u góry.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak wgl to Admini dali każdemu (no chyba, że tylko mi :p) 100 starmonet. Nie wiem z jakiego powodu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dali, dali ucieszyłam się. Ot tak 100sm dla mnie super. Te zmiany są do bani. W ogóle mi się nie podobają.

    Dandrusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie sobie, moim zdaniem admini przesadzają-ja bym polowe tych zmian usuneła

    OdpowiedzUsuń