Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

czwartek, 21 czerwca 2012

Stylizacja

Oto moja druga stylizacja. Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Wykorzystałam w niej turkusowo - pastelowe artykuły ze Starplazy.





Ta bluzka przypadła mi do gustu, odkąd pojawiła się w Starplazie. Wiedziałam, że przyda się do wielu stylizacji i nie pomyliłam się. Ma ciekawy krój i długość oraz uniwersalny kolor.
Co do kolorowych akcentów, wykorzystałam spódniczkę z Diane von Furstenberg Tribute oraz top HB z It Girls. Turkus ożywia tą stylizacje.
Jeśli chodzi o szarą spódniczkę Burberry z Pretty in Love szukałam jej przez pewien czas na StarBazaarze i znalazłam jeszcze w atrakcyjnej cenie - 16 sd.
Rajstopy z Film Theory są bardzo przydatne. Często uzupełniam nimi stylizacje. Pasują do wielu sukienek i spódniczek, często łącze je również z innymi rajtuzami i zakolanówkami. Kosztowały zaledwie 7 sd.
Buty są darmówkami, jednak są dosyć praktyczne i mi osobiście się bardzo podobają.
Dopełnieniem stylizacji jest wisiorek - krzyżyk.
Nie dodawałam żadnych dodatków, żadnej biżuterii czy torebek. Po pierwsze - nie miałam żadnej pasującej torebki ani biżuterii, a po drugie uważam, że były by owe uzupełnienia niepotrzebne.

spódniczka - DvF - Diane von Furstenberg Tribute
spódniczka - Pretty in Love
rajtuzy - Film Theory
buty - darmówki
bluzka - Hb It Girl
bluzka - Fallen Angel
krzyżyk - Fallen Angel

Co sądzicie o stylizacji?

5 komentarzy:

  1. Ładna, zmieniłabym tylko buty.

    Dandrusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do stylizacji to nie jest moj styl , ale bardzo spodobało połączenie 2 spódnic ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do stylizacji to nie mój styl , ale bardzo spodobało mi sie połączenie 2 spódnic ze sobą ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczna stylizacja bardzo podoba mi sie polaczeni spodnic i kolorow :)

    OdpowiedzUsuń