Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

piątek, 8 lutego 2013

Stylizacja

Hej, kochani!

Naprawdę szczerze się za Wami stęskniłam, kiedy od środy leżałam z gorączką 38 stopni w łóżku, odizolowana od świata - stardoll, fb no i oczywiście ms-ms. Wiem, że jestem strasznie do tyłu z artykułami, więc postanowiłam się nieco zrehabilitować i zamieścić dziś moją najnowszą stylizację.

 
Niby nic nadzwyczajnego, ale bardzo urzekły mnie te spodnie - fantastyczne rurki ze StarDesign. Świetny kolor i wzór. W duecie ze słynnymi platformami, narzutą TRIBUTE oraz torebką Nelly.com są obłędne. Jak widzicie zmieniłam też fryzurę - NajlepszaVera uważa, ze na gorsze :-) - ale mi się podoba. Zawsze jakaś odmiana, a już nie chce mi się czekać na te fajniejsze fryzury za wysokie levele.

Co sądzicie o stylizacji? Podoba Wam się?

 


3 komentarze:

  1. Jak dla mnie torebka jest zbedna, reszta - boska! gdzie znalazlas takie spodnie?

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam u jakiejś projektanki za ok.17 sd

      Usuń