Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

niedziela, 10 lutego 2013

Oceny stylizacji

Dzisiaj oceniam karola97xd i AvrilRamona13.

karola97xd
 
Ocena ogólna : 6
Opis : Byłoby nawet nieźle, gdyby nie ta spódniczka na szelkach. Nie rozumiem, dlaczego ją dodałaś. Więc na początek zdjęłabym spódniczkę i może zmieniła buty, które w tym outficie jakoś mi nie leżą. Moja ocena jest dość dobra, obniżona przez zbędną miniówkę.
 
AvrilRamona13
 
Ocena ogólna : 8
Opis : Ogólnie mi się podoba. Fajna góra, podoba mi się ta sukienka? sweter? tunika ;) Masz bardzo ładną twarz, podoba mi się fryzura. Dół również poprawny. Lubię również tą torbę. Nie mam zastrzeżeń, aczkolwiek nie jest to bardzo wybitna stylizacja, więc nie dam 10 czy 9 :)
 
Dzisiaj stylizacje były lepsze, niż tydzień temu. Dałam dość pozytywne oceny.
 Co sądzicie? Jak ocenilibyście dollki? :D
 

2 komentarze:

  1. Druga stylizacja jest sliczna, zgadzam sie z ocenami

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi jak najbardziej pasują te szelki w pierwszej stylizacji. Miałam taką sukienkę, i tutaj też się nieźle prezentuje ;) Według mnie nie pasują tam te spodnie z flagą. Druga stylizacja równie niezła ;)

    SC18

    OdpowiedzUsuń