Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

piątek, 8 lutego 2013

Metamorfoza

Hello!
Dawno nie było metek, ale nadrabiam zaległości :)
Dzisiaj przedstawię Wam metamorfozę doll DamWer9193.

STRÓJ:

PRZED : Ja naprawdę mam dość duże wymagania i lubię czepiać się szczególików. Jednakże tutaj nie uczepię się szczegółów, tylko ogółu. Fatalna, przezroczysta bluzka w połączeniu z tą spódnicą a'la Halloween nie tworzy ciekawej całości. Nie polecam, aby zakładać tą spódnicę, ale jeśli już bardzo chcecie, nie do tego typu góry. Całość, razem w włosami, tworzy naprawdę złą stylizację.
PO: Twoja szafa jest pełna : a) brzydkich ubrań, b) ubrań, które trudno z czymkolwiek spomponować, c) bezużytecznych darmówek. Z trzech podanych powodów trudno było cokolwiek zrobić. Połączyłam więc tylko czarną bluzkę z baskinką z różową miniówką, zwykłą kopertówką i czarnymi szpilkami. Nie jestem zadowolona, ale gdybym miała więcej udanych ubrań do wyboru zrobiłabym coś lepszego.
 
MAKIJAŻ:
 
PRZED : Sama twarz - oczy, usta - może nie najgorsze. Wielki minus to włosy, a jeszcze większy to pomarańczowa cera. Kochani, to nie jest już modne. Decyzja - albo blada skóra, albo ciemna, nie pomarańcz.
PO: Próbowałam dopasować do stroju. Trochę różu, nie miałaś czarnego cienia, więc użyłam innego, ciemnego. Włosy zmieniłam na normalną fryzurę, dobrze Ci w czarnych włosach.
 
Co sądzicie? Lepiej przed czy po? :D
 
***
 
Widzieliście ankietę w pasku bocznym bloga?
Stylizacje na podstawie realnej jest trudno zrobić, mało jest takich outfitów, które można dobrze odtworzyć w Starplazie. Jeśli macie jakieś propozycje na czwartek - piszcie w kom.
 

3 komentarze:

  1. Hmmm... pomysł na czwartki? Ja bym postawiła na wywiady, ale nie ze sławnymi osobistościami, tylko zwykłymi użytkownikami, np. czytelnikami tego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  2. coz, stac cie na wiecej, aczkolwiek rozumiem, ze mialas male pole do popisu, tak jak napisalas..

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się pomysł wiktorii!. Ma rację oryginalnej i ciekawiej byłoby prowadzić wywiady ze zwykłymi obserwatorami:) oprócz tego? Może przegląd szafy? Ocenianie i pokazywanie co dana doll ma dobrego a co złego w szafie.i akcesoriach!? :)
    stella449

    OdpowiedzUsuń