Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

niedziela, 3 lutego 2013

Oceny stylizacji

Kochani!
Dzisiaj oceniam : 4sweetface4 i olaprz131.
 
4sweetface4
 
Ocena ogólna : 3
Opis : Czy tutaj komentarz jest w ogóle potrzebny? Ok, rozumiem, szpanowanie litami jest "cool"! No cóż.. Lity są ładne, owszem, ale do tej stylizacji wyglądają koszmarnie!  Nie chce tutaj nikomu dopiec, albo, nie daj Boże, sprawić przykrości, aczkolwiek uważam, że w tych ocenach powinnam po prostu obiektywnie ocenić. Oprócz butów, żaden element stroju nie podoba mi się. Nie podobają mi się też włosy. 
 
 
 
olaprz131
 
Ocena ogólna : 4+
Opis : Zastanawiam się, czy jest w tym stroju jakiś element, który do siebie pasuje. Podoba mi się twarz doll, ale outfit jest... po prostu brzydki. Bluza, torebka i spódnica nie prezentują się razem dobrze. Jest lepiej niż u koleżanki powyżej, aczkolwiek bez rewelacji. Gdyby chociaż spódnica była inna...
 
Co sądzicie? Czy, Waszym zdaniem, byłam za ostra, czy dobrze oceniłam dollki? :)
 

5 komentarzy:

  1. W 1 stylizacji włosy są ładne :3

    extra.gwiazda1

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie " Po " jest ładniejsza :3
    / magda98dance

    OdpowiedzUsuń
  3. szczerze mowiac to obie sa brzydkie, ale jakbym miala wybierac, to 2 lepsza

    julia7373

    OdpowiedzUsuń